
Several things happened recently made me think a lot about how to show affection and love. "Feeling" with the heart or "skin" to hear the voice of love sweet sweet nothings, or both. Probably both is ideal, "feel" & feel. I remain perplexed. It 'hard to find one so complete.
There are those who speak little but "feel" a lot and there are people who talk a lot and "feel" a little. Finding a person who talks a lot and "feel" is very rare.
It 's a light "feel" a person. Happens when you finally understood what you were looking for. A line Instinctive e non costruita a parole.
Se devo scegliere, preferisco "sentire" che sentire e di riflesso preferisco far "sentire" che parlare. Ho notato come questo faccia fastidio ad alcune donne che hanno la necessità di sentirsi dire a voce le dichiarazioni d'amore.
Queste donne come faranno a "sentire" che il proprio compagno se ne sta andando? Che il proprio rapporto è finito? Dopo anni di "non sentire", abituate a sentir parole, come faranno a capire che non c'è più amore? Non se ne accorgeranno troppo tardi?
0 comments:
Post a Comment